Vođenje evidencija zaštite na radu za poslodavce

Vođenje evidencija zaštite na radu može biti kompliciran posao, ali uz pravo rješenje možete ne samo voditi evidencije i pratiti rokove, već voditi evidenciju o zaposlenicima i radnim mjestima, pratiti i troškove i buduće izdatke koje ćete imati zbog ispunjenja zakonskih obveza te lakše planirati financijske planove. Ujedno ćete na jednom mjestu imati uvid u sve obveze i dokumentaciju.

Evidpro je profesionalno softversko rješenje za vođenje evidencija iz zaštite na radu, ali i zaštite od požara, zaštite okoliša, sanitarne kontrole i svakodnevnih obveza. Evidpro razvili su programeri tvrki Vilson informatika i eStart, u suradnji s portalom zastitanaradu.com.hr i stručnjacima zaštite na radu iz vodećih tvrtki koje se bave pružanjem usluga zaštite na radu.

Također, omogućeno Vam je vođenje evidencija o zaposlenicima i poslovnicama te praćenje troškova ispunjenja zakonskih obveza. Naime, uz svaku obvezu imate mogućnost unosa troška što Vam omogućava planiranje budućih financijskih izdataka i jednostavnu izradu financijskih izvještaja vezanih uz ispunjenje Vaših zakonskih obveza.

Iz zaštite na radu Evidpro omogućava jednostavno praćenje i vođenje evidencija i izradu EK-1, EK-2, EK-3 obrazaca, zapisnika o praktičnoj osposobljenosti, izradu i pregled prijava ozljeda na radu, obavijesti o ozljedama na radu, godišnjih izvještaja o ozljedama na radu, uputnice za liječničke preglede i prijave gradilišta.

Vođenje evidencija iz zaštite od požara olakšava praćenje rokova ispitivanja sustava za zaštitu od požara, praćenje rokova izrade i dostave dokumentacije i kalkulator za izračun potrebnog broja vatrogasnih aparata, sukladno Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o vatrogasnim aparatima (NN 74/2013).

Vođenje evidencije iz zaštite okoliša omogućava praćenje ispitivanja i dokumentacije iz zaštite okoliša kao i izradu i pregled obrazaca ONTO (prema Pravilniku o gospodarenju otpadom NN 23/14), ONTO-U, ONTO-G i ONTO-BA, PL-PPO, PL-SPO, EHOS te obrazaca PL-O i PGO-PO (Prema Pravilniku o gospodarenju otpadom NN 23/14).

Uz vođenje evidencija iz područja sanitarne kontrole lako ćete voditi računa o isteku sanitarnih knjižica Vaših zaposlenika, ispitivanjima kuhinjskih napa i sustava ventilacije, uzorkovanjima hrane i primjeni DDD mjera, valjanosti uvjerenja o položenim higijenskim minimumima i za rad s kemikalijama.

Svakodnevne obveze uključuju praćenje isteka ugovora o najmu, ugovora o radu, ugovorima o pružanju usluga, servisima službenih vozila i tehničkim pregledima, valjanosti energetskog certifikata, dostavi dokumentacije… Osim navedenih, stojimo Vam na raspolaganju glede dodavanja obveza specifičnih uz Vaše poslovanje.

Evidpro je programsko rješenje koje radi u pozadini Vašeg računala i nećete ga ni primjetiti dok Vas ne bude morao upozoriti na skori istek pojedine dokumentacije i uvjerenja. U njemu vrlo jednostavno možete izrađivati zakonsku dokumentaciju (razni obrasci iz zaštite na radu, zaštite okoliša), možete izrađivati interne izvještaje i analize zakonskih obveza prema zakonskoj regulativi, poslovnicama, korisnicima, tvrtkama koje su izdale uvjerenja, datumima… Također, možete raditi i izvještaje troškova za željeni vremenski period i na taj način jednostavno i precizno uračunati troškove zaštite na radu i ostale zakonske regulative u Vaše financijske planove, prijave za natječaje,…

Uz našu podršku, uvijek ćete biti u toku sa zakonskom regulativom jer mi pratimo promjene za Vas!

Za sve dodatne informacije posjetite www.evidpro.hr.